Blog

Witamy w naszej strefie blogowej

Biuro w Holandii – od czego zacząć i dlaczego wybrać biuro wirtualne?

29.07.2020

Z roku na rok coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na rozpoczęcie działalności gospodarczej w Niderlandach, które są rynkiem ciekawym, dojrzałym i obiecującym wejście na wyższą półkę cenową usług i produktów. Doskonałym rozwiązaniem dla takich firm jest wirtualne biuro w Holandii, a FBS24 jest w stanie pomóc w załatwianiu wszystkich związanych z tym formalności. Dlaczego wirtualne […]

Czytaj więcej

Firma w Holandii – czy konieczne jest fizyczne biuro?

06.10.2020

W pierwszych miesiącach działalności nowej firmy przychody mogą nie być wystarczające, aby opłacić biuro pod atrakcyjnym adresem i z solidnym zapleczem biurowo-konferencyjnym. Bez obaw! Mamy rozwiązanie dla tego problemu: wirtualne biuro FBS24. Wirtualne biuro – co to oznacza? Płacisz za częściową obsługę faktycznego biura współdzielonego z grupą innych firm oraz za dostępne w ramach wybranego […]

Czytaj więcej

Adres biura w Holandii – jak go pozyskać?

16.09.2020

Otwarcie działalności biznesowej zagranicą jest zawsze wyzwaniem. Sprawy mają się podobnie w przypadku Niderlandów. Dają się słyszeć głosy mówiące o tym, że dla rejestracji firmy niezbędny jest meldunek w Holandii, że potrzeba fizycznego adresu biura na start i że komunikacja z urzędnikami nie zawsze przebiega gładko w języku angielskim. Głosy takie odzwierciedlają prawdziwe doświadczeniach przedsiębiorców, […]

Czytaj więcej

Jak działa wirtualna sekretarka?

04.08.2020

Dobra sekretarka jest na wagę złota. Nie wszystkich stać jednak na zatrudnienie wykwalifikowanego pracownika na tym stanowisku. Zastąpić go może wirtualna sekretarka. Największe atuty usług wirtualnej sekretarki Stacjonarny numer telefonu podnosi wiarygodność firmy a klient zawsze może połączyć się z Tobą bez względu na faktyczne miejsce Twojego przebywania.  Pakiet dodatkowy odda do Twojej dyspozycji dedykowaną […]

Czytaj więcej

Chwilowe mody czy też rewolucje w pracy (nie tylko) freelancerów? Czy coworking zakorzeni się już na stałe?

20.07.2020

Na rynku pracy obserwujemy różnego rodzaju tendencje. Pandemia COVID-19 dołożyła do nich swoją cegiełkę uświadamiając wielu, że ten, kto potrafi pracować na odległość, samodzielnie i wydajnie – ma duże szanse przetrwać. Pokazała też, że nie tylko praca, ale i zdalna współpraca to nie mrzonka.  Zjawisko to dołączyło do procesu, który już miał miejsce wcześniej: coraz […]

Czytaj więcej

Dobra sala konferencyjna i jak ją wybrać?

16.07.2020

Lokalizacja, wygoda dojazdu i parkowania oraz prezencja – to podstawowe kryteria wyboru Sali konferencyjnej.  Cel jej wykorzystania definiuje kolejne parametry. Spotkanie z ważnym klientem? Robocze spotkanie zespołu projektowego, konferencja czy też event? Idealne miejsce z dala od gwaru największych miejskich ulic, ale jednocześnie takie, do którego łatwo dojechać własnym samochodem i komunikacją publiczną. Dostępny i […]

Czytaj więcej

Otwarcie działalności w Niderlandach mimo braku meldunku nadal jest możliwe!

09.06.2020

firma-bez-meldunku

Od początku roku otrzymujemy sygnały od przedsiębiorców, którzy postanowili założyć działalność gospodarczą na własny rachunek w Niderlandach, że rejestr handlowy stawia przeszkody w postaci wymogu posiadania adresu zameldowania w tym kraju. W niektórych przypadkach odmawia nawet rejestracji pomimo posiadania umowy najmu biura z firmami oferującymi biura wirtualne (współdzielone). Przedsiębiorcom podpowiadamy, że aby uniknąć problemów przy […]

Czytaj więcej

Chcesz założyć firmę w Niderlandach? Sprawdź jakie dokumenty potrzebujesz zgromadzić przed wizytą w rejestrze handlowym KvK.

20.02.2020

Do założenia firmy trzeba się przygotować i zgromadzić wymagane w Holandii dokumenty. Sporządź listę i skompletuj je punkt po punkcie: Dokumenty oraz dane potrzebne podczas rejestracji firmy w urzędzie KvK: Dowód osobisty/paszport Niderlandzki numer identyfikacji podatkowej BSN (Sofinummer) Karta debetowa / kredytowa lub telefon z możliwością płacenia zbliżeniowo (opłatę skarbową w wysokości € 50,= netto […]

Czytaj więcej

Prowadzenie administracji firmy w Niderlandach – co, jak, w jakiej formie i jak długo należy przechowywać?

20.02.2020

Każdy przedsiębiorca, zarówno w Niderlandach jak i całej Unii Europejskiej ma obowiązek płacenia podatku dochodowego od prowadzonej działalności oraz prowadzenia i przechowywania administracji swojego przedsiębiorstwa. Pod pojęciem administracji rozumiane są zarówno dokumenty w formie papierowej jak i w formie elektronicznej czy online. Dla większości dokumentów termin przechowywania administracji w Niderlandach to 7 lat. Przykładem administracji […]

Czytaj więcej

Wymogi dotyczące faktur na terenie Niderlandów – czyli jak zafakturować by nie zapłacić kary?

20.02.2020

Wymogi, jakie muszą spełniać faktury VAT obowiązują nie tylko w Niderlandach, ale również w pozostałych krajach Unii Europejskiej. Podatek Vat nazywany jest w Niderlandach BTW. W przypadku wystawienia nieprawidłowej faktury grzywna może wynosić nawet € 5.278 za każdą nieprawidłowo wystawioną fakturę. Dlatego bardzo ważne jest, aby wystawione faktury spełniały wszystkie wymogi. Niezwykle ważne jest, aby […]

Czytaj więcej

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, zapraszamy do wypełnienia danych za pośrednictwem tego linku - możesz zawrzeć z nami umowę w 15 minut. Jeśli masz pytania, poniżej znajdziesz nasze dane kontaktowe.

Dane teleadresowe

Flex Busines Services BV, Beechavenue 10
1119 PT Schiphol-Rijk, The Netherlands

+31 20 2151370

+31 639 842 291

info@fbs24.nl

Napisz do nas