Język
  • Polski
  • English

Obsługa recepcji

Skup się na tym co istotne w Twoim biznesie, odbieranie telefonów zostaw nam. Odpowiemy na nie z Twojego stacjonarnego numeru z prefixem Amsterdam. Możemy też przekierowywać rozmowy na wybrany numer lub raportować je drogą mailowa.

Numer stacjonarny z prefixem Amsterdam

Przekierowywanie rozmów na podany numer

Odbieranie, notowanie i raportowanie rozmów

Szafka na dokumenty i tradycyjną korespondencję

Oszczędność kosztów wyposażenia i personelu

Wypełnij formularz

Dlaczego warto skorzystać z naszej obsługi recepcji?

Polsko-⁠języczne wsparcie

Oszczędność czasu i kosztów

Dodatkowe usługi, które mogą Cię zainteresować

Sale konferencyjne

Nie wiesz którą ofertę wybrać lub masz pytania?
Zadzwoń lub umów się na spotkanie.

+31 20 2151370

+31 639 842 291

Korzyści z obsługi recepcji:



Korzystając z usługi wspólnej recepcji, firma znacznie ograniczy koszty obsługi biura. Nie musi zatrudniać etatowego pracownika ani przeznaczać części wynajętego lokalu na taki cel. Stanowiska pracy recepcjonisty nie trzeba też wyposażać w meble ani sprzęt IT. Dla przedsiębiorców rozpoczynających działalność w Holandii oznacza to również start z wysokiego poziomu obsługi klienta i zapewnienie mu stałego kontaktu z biurem w Amsterdamie. Recepcja może zapewnić profesjonalną obsługę połączeń telefonicznych. Klient FBS24 rozliczać się będzie w ramach wybranego pakietu usług, dzięki czemu znacznie obniży swoje koszty, nie idąc na kompromis z jakością i dbając o wizerunek swojej firmy.



W jaki sposób działa wirtualna recepcja?



Obsługa recepcji zarządza kontaktami z klientami firmy i innymi podmiotami w sposób, jaki został wcześniej ustalony. Ponadto, może również odnotować pytanie zadane przez klienta czy udzielić odpowiedzi w bardzo podstawowym i ustalonym zakresie. Rozmowa telefoniczna może zostać przekierowana do właściciela firmy lub osoby przez niego wskazanej, albo zanotować pytanie, a następnie przekazać je w ustalonej wcześniej formie. Wszystkie szczegóły dotyczące wydarzeń takich jak rozmowy przychodzące, poczta itp. zapisywane są w systemie, dzięki czemu właściciel firmy jest zawsze dobrze poinformowany i otrzymuje regularne raporty. W ofercie obsługi recepcji klient może wybrać własną linię telefoniczną z holenderskim numerem stacjonarnym i prefix-em Amsterdam. Wpływa to zdecydowanie pozytywnie na wiarygodność przedsiębiorstwa. Bez względu na to, gdzie znajduje się w danym momencie jej szef, klient zawsze będzie mógł dodzwonić się do firmy i porozmawiać.