Adres biura w Holandii – jak go pozyskać?

16.09.2020

Otwarcie działalności biznesowej zagranicą jest zawsze wyzwaniem. Sprawy mają się podobnie w przypadku Niderlandów. Dają się słyszeć głosy mówiące o tym, że dla rejestracji firmy niezbędny jest meldunek w Holandii, że potrzeba fizycznego adresu biura na start i że komunikacja z urzędnikami nie zawsze przebiega gładko w języku angielskim. Głosy takie odzwierciedlają prawdziwe doświadczeniach przedsiębiorców, którzy najczęściej samodzielnie podejmują się rejestracji firmy.

Tymczasem, na rynku istnieją produkty pozwalające ominąć trzy z wyżej wymienionych przeszkód: skutecznie otworzyć firmę w Holandii pod adresem biura wirtualnego i bez konieczności meldunku oraz załatwić to przy pomocy doświadczonej firmy taki wirtualny adres nam udostępniającej. Jeśli inni potrafią od ręki skutecznie i kompleksowo rozwiązać nasz problem związany z założeniem własnej działalności gospodarczej (w tym przypadku: w Holandii) – to dlaczego z tego nie skorzystać i nie zaoszczędzić? Zaoszczędzić finansowo, na czasie i na wkładzie energii własnej w ten proces.

Czym jest wirtualne biuro w swojej istocie rzeczy?

Wirtualne biuro to odpowiedź na oczekiwania rynku. Jest pakietem usług świadczonych w wybranym przez Ciebie zakresie – a nie lokalem podlegającym umowie najmu. Jest odpowiedzią na globalizacje rynku towarów i usług, na internacjonalizację biznesu, a w ostatnim czasie na zastój na rynkach lokalnych spowodowany pandemią. Istniejące firmy poszukują nowych rynków zbytu a osoby fizyczne coraz częściej szukają sposobu na samozatrudnienie, a w dalszej kolejności na budowę stabilnej firmy przynoszącej zyski. Z roku na rok coraz więcej firm decyduje się na optymalizację swojego budżetu na start i swojej struktury przynajmniej przez pierwszy okres działalności wykorzystując możliwości jakie oferuje wirtualne biuro. Jest to praktyka budowy marek od podstaw coraz częściej stosowana na świecie. Przyjemną stroną sterowania biznesem przy pomocy biura wirtualnego możliwość kompleksowego zarządzania firmą z każdego miejsca na świecie i przy pomocy współdzielonego personelu oraz przy zachowaniu opcji współdzielonego sekretariatu, przestrzeni do pracy i sal konferencyjnych pod fizycznym adresem.

Co w trawie piszczy, jeśli chodzi o rejestrację firmy w Holandii?

Zgodnie z prawem, otwierając działalność na terenie Niderlandów, musimy mieć dokument uprawniający nas do rejestracji naszej firmy pod danym adresem, jak np. umowę najmu. Kłopot rozwiązuje wirtualne biuro. Fizycznie, najlepiej, jeśli położone jest w dogodnej lokalizacji, w centrum miasta lub, jak w przypadku FBS24, blisko międzynarodowego lotniska, z wygodnym dojazdem środkami komunikacji publicznej i z parkingiem dostępnym dla Ciebie i Twoich gości bezpłatnie. Takie biuro oraz powiązany z nim prawny adres siedziby spółki to pierwszy krok na start. Taki pakiet startowy, w wersji podstawowej lub w poszerzonej o ciekawe, wygodne dla przedsiębiorcy skupionego na merytorycznym rozwoju działalności firmy usługi – można zamówić na odległość, elektronicznie. Dobrze dobrany pakiet usług i odpowiednio skompletowane przy pomocy wirtualnego biura dokumenty niezbędne do otwarcia firmy – skutecznie zapewnią sukces i stabilizację w działaniu. A Ty będziesz mógł zająć się realizacją projektów, poszukiwaniem Klientów i planowaniem kolejnych kroków na drodze rozwoju.

Witrualne biuro w Holandii w 15 minut?

To dziś absolutnie możliwe. Wypełnienie formularza, załączenie wymaganych dokumentów, wybór właściwego produktu i płatność – to wszystko czego potrzeba by zawrzeć ważną umowę o świadczenie usług. Decyzja o wykupieniu pakietu wirtualnego biura w Amsterdamie, czy innym holenderskim mieście, daje nam dostęp do przestrzeni coworkingowej, współdzielonych sal konferencyjnych w których możemy spotkać się z biznesowymi partnerami lub zorganizować firmową burzę mózgów, szybkiego internetu, a także nowoczesnego wyposażenia (flipchart’ów, projektorów, drukarek, ekranów multimedialnych itp.). Całości dopełnia szereg oferowanych usług dodatkowych i które można wykupić – własny numer telefonu z miejscowym numerem stacjonarnym, usługi tłumaczeniowe i pełna obsługa sekretariatu a także opcja współpracy z ekspertami z dziedziny prawa, księgowości oraz doradztwa podatkowego, którzy mówią w Twoim języku.

Z każdego miejsca na świecie będziesz mógł sterować swoją firmą, która zaistnieje na mapie przedsiębiorstw w Holandii oraz współpracować ze swoim zespołem, który opłacać będziesz tylko w części i który będzie pracował na Twój sukces w Niderlandach. Z konsultantami w dziedzinie podatków i prawa porozmawiasz w swoim języku a działając wspólnie z innymi firmami – masz szansę na dostęp do ich know-how, na wymianę doświadczeń oraz podzielenie się karnetem kontaktów. Życzymy powodzenia!

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, zapraszamy do wypełnienia danych za pośrednictwem tego linku - możesz zawrzeć z nami umowę w 15 minut. Jeśli masz pytania, poniżej znajdziesz nasze dane kontaktowe.

Dane teleadresowe

Flex Busines Services BV, Beechavenue 10
1119 PT Schiphol-Rijk, The Netherlands

+31 20 2151370

+31 639 842 291

info@fbs24.nl

Napisz do nas